Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 518491259.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar będzie mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który ma być przedmiotem reklamacji, dołączając do niego pisemne oświadczenie (można je również przesłać emailem). W oświadczeniu krótko opisz powód reklamacji produktu i preferowaną formę rekompensaty.
  2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 3 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: arrow-rafal@wp.pl lub telefonicznie: 518491259. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny i  zwrotu zakupionych produktów. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Pamiętaj, że zwracany produkt musi posiadać nienaruszone oryginalne zamknięcie i nie może być używany.

Jeżeli zechcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Prześlij na nasz adres email (arrow-rafal@wp.pl) w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania przesyłki, pisemne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Nie musisz podawać żadnej przyczyny. 
  2. Odeślij zakupiony, nieużywany produkt niezwłocznie, lecz maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia przekazania informacji o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. 
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań na załączony numer konta w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu produktu zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta. Jeśli zamawiałeś produkt za pobraniem to prześlij nam także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 3 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl